A Kreatív kommunikációs szaklap és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) összesítése alapján a Katona Hírszínháza lett a tavalyi év legjobb kampánya, a Katona pedig a második legjobb hirdetői márka.
Az
M+ Lista számos 2016-os reklámverseny eredményeit összesíti, ez több kategóriában díjazza a hazai reklámpiac legjobb teljesítményeit.
A tavalyi év legfontosabb kampányai közül kiemelkedik a Cannes-ban is díjazott munka, a Young & Rubicam által a Katona József Színháznak készített Hírszínház, mely organikus folytatás a gifszínháznak, amellyel a Y&R a 2014-es reklámévet tarolta le a versenyporondon. A közéleti, online médiás kreatívkodás lényege az volt, hogy a Katona művészei a youngosok koordinálása mellett kiválasztottak egy-egy aktuális napi hírt az Indexről két héten keresztül. Ezt követően mindegyik hírt még ugyanazon a napon feldolgozták egy rövid, egyperces színházi jelenetben, ami videó formájában felkerült az Indexre, egyenesen az inspirációt adó hír mellé. Cannes-ban ezüst oroszlánnak jutalmazták a pr-kategóriában.
hirdetés