Te mit láttál? Értékeld itt!
x keresési feltételek törlése
< vissza a cikkekhez
A Katona Hírszínháza lett a tavalyi év legjobb kampánya megelőzve a Samsungot és a Telekomot is!
A Kreatív kommunikációs szaklap és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) összesítése alapján a  Katona Hírszínháza lett a tavalyi év legjobb kampánya, a Katona pedig a második legjobb hirdetői márka.

Az M+ Lista számos 2016-os reklámverseny eredményeit összesíti, ez több kategóriában díjazza a hazai reklámpiac legjobb teljesítményeit. 

A tavalyi év legfontosabb kampányai közül kiemelkedik a Cannes-ban is díjazott munka, a Young & Rubicam által a Katona József Színháznak készített Hírszínház, mely organikus folytatás a gifszínháznak, amellyel a Y&R a 2014-es reklámévet tarolta le a versenyporondon. 
A közéleti, online médiás kreatívkodás lényege az volt, hogy a Katona művészei a youngosok koordinálása mellett kiválasztottak egy-egy aktuális napi hírt az Indexről két héten keresztül. Ezt követően mindegyik hírt még ugyanazon a napon feldolgozták egy rövid, egyperces színházi jelenetben, ami videó formájában felkerült az Indexre, egyenesen az inspirációt adó hír mellé. Cannes-ban ezüst oroszlánnak jutalmazták a pr-kategóriában.

hirdetés
hirdetés
Ajánló
Dennis Martin: Die Päpstin A pápanő
József Attila Színház
Dorian Gray
Spirit Színház
István, a király
Budapesti Operettszínház
Káosz
Karinthy Színház
Teszt ajánló
NEKED AJÁNLJUK

Megyek utánad - Grecsó-premier Szegeden

Betegség miatt elmaradnak Az Őrült Nők Ketrece január 21-i előadásai az Átriumban

Oscar-díj - A Ruben Brandt, a gyűjtő az animációs nevezések között

Melyik színházi foglalkozás illik hozzád?

Nagy ESZENYI ENIKŐ teszt

Mondd el a véleményed!
Belépés

Lépj be és mondd el a véleményed a cikkről!

Szavazáshoz jelentkezz be!

Facebook belépés

vagy

Elfelejtett jelszó
x keresési feltételek törlése
< vissza a cikkekhez